ה-‏BBC חושף תיעוד: חיילים בריטים בפעילות קרקעית בסוריה

    על פי גורמים שונים, תפקידם של החיילים הבריטים הוא הגנתי, אך למרות זאת, הם נושאים כלי נשק רבים, כדוגמת: רובי צלפים, תתי מקלע וטילים נגד טנקים.
    שלמה ריזל No Comments on ה-‏BBC חושף תיעוד: חיילים בריטים בפעילות קרקעית בסוריה

    המלחמה בסוריה בעיצומה, צבא אסד והרוסים נגד המורדים • אמש נחשף לראשונה כי גם כוחות מיוחדים של הצבא הבריטי פועלים בסוריה ונלחמים מהקרקע, כך עולה מתיעוד שפרסם ה-BBC שבו נראים הכוחות הבריטים המיוחדים • צפו בתיעוד

    צילום: BBC
    על פי גורמים שונים, תפקידם של החיילים הבריטים הוא הגנתי, אך למרות זאת, הם נושאים כלי נשק רבים, כדוגמת: רובי צלפים, תתי מקלע וטילים נגד טנקים.
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה בסוריה בעיצומה, צבא אסד והרוסים נגד המורדים. אמש (שני) נחשף לראשונה כי גם כוחות מיוחדים של הצבא הבריטי פועלים בסוריה ונלחמים מהקרקע, כך עולה מתיעוד שפרסם ה-BBC שבו נראים הכוחות הבריטים המיוחדים.

    על פי הדיווח, התיעוד צולם בחודש יוני, מיד לאחר מתקפה של ארגון האיסלאמי דאעש שבה נרצחו תשעה מורדים מתונים בעיירה אל-תנאף בדרום מזרח סוריה, ליד הגבול עם עיראק. בתמונות: חיילים בריטים מאבטחים את בסיס המורדים בעיירה.

    על פי גורמים שונים, תפקידם של החיילים הבריטים הוא הגנתי, אך למרות זאת, הם נושאים כלי נשק רבים, כדוגמת: רובי צלפים, תתי מקלע וטילים נגד טנקים.

    דובר "צבא סוריה החדש" לא הגיב לתיעוד שנחשף, אף למרות זאת הוא אמר הודה כי "הכוחות המיוחדים של השותפים הבריטיים והאמריקניים שלנו מאמנים אותנו. אנחנו גם מקבלים נשק וציוד מהפנטגון וגם סיוע אווירי".

    צפו בתיעוד שנחשף:

     



    0 תגובות